A

A

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)
† Κύριε, τὰ χείλη μου ἀνοίξεις, καὶ τὸ στόμα μου ἀναγγελεῖ τὴν αἴνεσίν σου (Ψαλ. 50,17)

ΚⲀⲖⲎ ⲤⲀⲢⲀΚⲞⲤⲦⲎ! ΚⲀⲖⲞⲚ ⲀⲄⲰⲚⲀ!

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Οικουμενιστικὴ φωτογραφία κοσμεί την επίσημη ιστοσελίδα της αρχιεπισκοπής Κρήτης


Εικόνα

Ἀπό τό ἰστολόγιο ποῡ τή βρήκαμε τήν ἔν λόγου φωτογραφία ἔχουν περάσει  δύο χρόνια  καί δέ τήν ἔχουν ἀφαιρέσει.Καλά κρατεί ή παναίρεση τοῡ οἰκουμενισμοῡ.  ΑΙΣΧΟΣ…

ΠΗΓΗ:
http://agiooros.org/viewtopic.php?f=14&t=5904

Περιφερόμενοι στὴν ἐπίσημη ἰστοσελίδα τῆς ἀρχιεπισκοπῆς Κρήτης διαπιστώσαμε ὅτι στὴν ἀρχικὴ σελίδα ὑπάρχει μία φωτογραφία που ἀπεικονίζει ὀρθόδοξους ἱεράρχες ντυμένους μὲ τὰ ἱερὰ ἄμφια νὰ βρίσκονται μαζὶ μὲ δύο παπικοὺς καὶ μάλιστα ἕνας ἐκ τῶν ὀρθοδόξων νὰ παραδίδει στοὺς παπικοὺς μία ἐπισκοπικὴ μίτρα!


Αἶσχος καὶ πάλι αἶσχος! Ἐνῶ ἡ Ἐκκλησία μας κλυδωνίζεται ἀπὸ τόσα ἄλλα δεινὰ κάποιοι προσπαθοῦν ἔσωθεν νὰ τὴν κατεδαφίσουν ἀπαρνούμενοι τοὺς Ἁγίους Πατέρες καὶ τὶς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων!

Γιὰ ποιὸ λόγο ἀγωνίστηκε ὁ ἅγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικὸς καὶ τόσοι ἄλλοι Ἅγιοι της Ἐκκλησίας μας;

Ἡ φωτογραφία εἶναι τὸ λιγότερο ἀπαράδεκτη!

Ἀλήθεια, κανεὶς ἀπὸ ὅσους εἶδαν τὴν ἐν λόγω φωτογραφία δὲν διαμαρτυρήθηκε στὴν ἀρχιεπισκοπή;

Ἀπαιτοῦμε ἀπὸ τοὺς ὑπευθύνους νὰ τὴν «κατεβάσουν» ἄμεσα!

Δὲν μποροῦμε νὰ δεχτοῦμε καμμία ὑποχώρηση σὲ θέματα δογματικά.

Ὀφείλουμε ἑπόμενοι τοῖς Ἁγίοις Πατράσι νὰ πολεμήσουμε τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ που ὡς ἄλλος λύκος προσπαθεῖ νὰ κατασπαράξει τὸ λογικὰ πρόβατα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.

Οἱ οἰκουμενιστικὲς παρεκτροπὲς πρέπει νὰ λάβουν ἕνα τέλος!

H φωτογραφία βρίσκεται στὸ κάτω μέρος τῆς ἰστοσελίδας τῆς ἀρχιεπισκοπῆς Κρήτης: http://iak.gr/gr/index.html